مروری بر خاطرات شهید سعید کوتی از دوران کودکی تا شهادت به روایت حاج جمال کوتی 4(قابل تأمل)
گنجینه پنهان در سینه یاران
جمع آوری خاطرات شهداء و ایثارگران کوی نیرو
درباره وبلاگ


به وبلاگ گنجینه پنهان خوش آمدید. ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. مقام معظم رهبری شما می توانید از ادامه دهندگان آن باشید، همت کنید... از همه‌ی یاران تقاضا می‌کنیم که خاطرات خودشان را دریغ نکنند؛ زیرا دریغ ‌کردن خاطرات به نوعی به فراموشی‌ سپردن دوران جنگ است.
نويسندگان

روزی در کنار قبر شهید نادر حیاوی نشسته بودیم که به من خطاب کرد و به کنار قبر نادر اشاره کرد و گفت: من را اینجا کنار نادر دفن کنید من می دانم جایم همین جاست. نادر قبل از عملیات بیت المقدس به شهادت رسید و تا عملیات والفجر مقدماتی چند ماهی فاصله داشت، خب به هر ترتیبی بود سعید به جبهه رفت و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید. آن موقع هیچ کس از آنچه بین من و سعید بر سر مزار نادر گذشته بود اطلاعی نداشت و من هم حال خوشی نداشتم تا این نکته را یادآوری کنم، اما گویا امور آنطور که به او الهام شده بود و آن روز بر زبانش جاری شده بود بدون دخالت ما پیش می رفت، طبق روال گلزار شهدا، پیکر شهید سعید کوتی در کنار قبر شهید نادر حیاوی آرام گرفت.

این دو شهید خیلی به هم وابسته بودند. بعد از شهادت نادر، سعید اغلب اوقات شب ها به تنهایی به زیارت شهید نادر حیاوی در بهشت شهدا می رفت. من یک دستگاه موتورسیکلت داشتم. آن شب سعید آمد، خیلی گرفته بود، نزد من آمد و گفت: موتور را برای یک ساعت بده کار دارم. گفتم: این وقت شب چکار داری؟ جواب نداد و من هم موتور را به او ندادم. بعدا متوجه شدم سعید همان شب به زیارت مزار نادر رفته بود.

ادامه دارد...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 21333
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 138
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه