خاطره ای از شهید سعید کوتی
گنجینه پنهان در سینه یاران
جمع آوری خاطرات شهداء و ایثارگران کوی نیرو
درباره وبلاگ


به وبلاگ گنجینه پنهان خوش آمدید. ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. مقام معظم رهبری شما می توانید از ادامه دهندگان آن باشید، همت کنید... از همه‌ی یاران تقاضا می‌کنیم که خاطرات خودشان را دریغ نکنند؛ زیرا دریغ ‌کردن خاطرات به نوعی به فراموشی‌ سپردن دوران جنگ است.
نويسندگان

1-    سید رحیم بهشتی :

با سلام به تمامی آنانیکه به یاد وخاطره شهدا هستند . این حقیر خاطره کوچکی از شهید والا مقام سعید کوتی درسال 61 یک شب قبل از عملیات والفجر مقدماتی در جبهه رقابیه شرهانیه دارم .بعد از دعا ی کمیل در بیرون سنگر زمانیکه از یکدیگر حلالیت طلبیده وهمدیگر را در آغوش می گرفتیم بمن گفت سید رحیم حلالم کن فردا شاید من شهید شوم  گفتم هردو با هم شهید میشویم سپس کفت سید این انگشتر مرا بگیر ونزد خودت نگهدار اگر برگشتم آنرا پس بده واگر هم شهید شدم برای خودت باشد. ضمناً من از قبل از جبهه هم دنبال انگشترش بودم واو از دادنش امتناع میکرد.

من با حالتی افسرده وغمگین گفتم سعید این حرفو نزن همانطور که گفتم یا هردو با هم شهید میشویم یا بسلامت برمیگردیم ، گفت نه سید من شهید می شوم ، گویی به او الهام شده بود که شهید می شود . راستی این را هم بگویم که در زمان نمازهای جماعت که در جبهه برگزار می شد ایشان از ابتدا نماز تا آخر با حالت تضرع وزاری وگریان نمازش را می خواند وبرایم جالب بود زیرا هیچوقت آنرا اینگونه ندیده بودم روحش شاد ویادش گرامی باد.

بعدها هم اخوی شهید کوتی (حاج جمال) آنرا از من بارها طلب کرد ومن ازدادن آن امتناع میکردم تااینک یک روز کفت سید مادرم انگشتر را طلب کرده ومن هم گفتم بخاطر مادر شهید اورا بازگرداندم./

تاریخ ارسال : 10/12/1392


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 21332
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 138
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه